Tisdag

Kom till Jakobstad igår och har sovit över natten hos Hanna igen då hennes man jobbar natt. Skall sova inatt ännu här och sedan imorgon efter skolan så blir det att köra hem till Vasa igen. Det känns skönt, men ändå lite tråkigt. Det är så skönt och kul att få vara med vänner och ännu till när de är så snälla och låter mig sova över här.
Försökte träna mage igår men deras hund ville också vara med så det blev inte så hård träning när hon tog upp hela filten jag låg på..
 
Idag åt vi till middag grillat kött, Hanna är värsta mästerkocken så allt hon lagar är super gott!
 
Försökte träna rumpa och mag idag också men hunden lät mig inte riktigt träna idag heller.. fick ett litet hörn eller så måste jag puffa bort henne tills jag hade pauser. Ibland är det skönt med först promnad eller länk och sedan få träna hemma. Har varit därför skönt med några dagar paus nu från gymmet när jag har varit här i Jakobstad men, imorgon ser jag framemot att få åka till gymmet igen när jag kommer hem till Vasa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0