ingen motivation!

Har verkligen ingen motivation att göra en enda skoluppgift nu. Ser bara resan framför mig och dagarna som går. Orkar inte sitta inne och läsa och skriva, finns inget tråkigare nu just. Jag skulle vilja kunna träna så mycket som jag har på schemat och allt annat förutom det här. Jag känner mig hemsk också när min bror och Sofia håller på att flytta men jag har knappt haft någon tid att hjälpa till där därför att jag har haft så fullt upp med alla uppgifter. När sommarlovet kommer skall jag njuta till max och packa väskan i lugn och ro till resan. Lämnar alla beskymmer hemma och åker dit för att slappna av och njuta av en vecka i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0