9 Day's left

Nu är det bara en ensiffrig siffra kvar till vi åker till Turkiet. Räknar ner dagarna nu och längtar så sjukt mycket. Blev klar med en skoluppgift i förrgår så nu är det ännu tre stycken kvar innan jag kan verkligen njuta och ta sommarlov. Imorgon är det min sista natt i Jakobstad på länge, har uthyrd min lägenhet hela sommaren så blir inga fler nätter i den på en tid. Har ännu till sovit inatt hos Hanna igen då hennes man har nattskift, skall sova här inatt också så det blir ingen "sista natt" i lägenheten. Så i princip får jag sommarlov imorgon efter skolan redan men så har vi skolavslutning ännu på lördagen så då hamnar jag att komma en stund till Jakobstad igen. Imorgon kommer även mamma och pappa hit till Jakobstad. Vi skall tömma min lägenhet med sådant som inte skall lämna dit till min hyresgäst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0