Toppen dagar!

Åkte till Hanna i onsdags efter skolan och har sovit en natt över hos dem och skall sova här tills imorgon också. Passar så bra när hennes man jobbade nattskift denna vecka och hon ville ha lite sällskap och jag ville helst inte vara ensam i min lägenhet, så vilket tur får jag sova över hos dem nu. Har varit mycket skratt, promenader, ätit gott allt från mat till godis, kollat film och långa pratstunder! 
Bild från onsdagens kvällspromenad i skogen.
Var hemma ensam idag med Hanna och deras hund några timmar så det blev lite skoluppgifter gjorda och en kort promenad med deras hund.
När Hanna sedan hade kommit hem så blev de hemma gjorda hamburgare, de var super goda! 
När vi hade ätit så skrev jag klart en uppgift som skall lämnas in imorgon. Då jag var klar med den så gick vi på en lite längre kvälls promenad. När vi sedan kom hem satte vi oss i soffan framför tv:n och kollad en film och åt godis och vindruvor. 
Med alla dessa bilder så säger jag godnatt nu!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0