2014

JANUARI

Jobbade jag ännu som assistent på daghem
 
MARS

Fyllde jag 20 år
 
 
APRIL
 
Firade vi med familjen och mommo påsken på villan
 
 
MAJ

Hade min sista månad på daghemmet, åkte på inträdesprov till Helsingfors och tränade som en tok
 
 
JUNI

Var på Danielas lillebrors studentfest och firade midsommar
 
JULI

Njöt av värmen till 100%, fick veta att jag slapp in till Barnträdgårdslärare i Jakobstad, åkte och kollade på lägenheter med mamma och kom hem från Jakobstad men en lägenhetsnyckel i handen
 
 
AUGUSTI

Påbörjade "renoveringen" i min lägenhet, åkte till IKEA och IDEAPARK med mamma, hjälpte Daniela att flytta till Åbo och flyttade alla mina saker till Jakobstad 
 
 
SEPTEMBER

Flyttade till jakobstad och började skolan, köpte mig en ny dator och spenderade en hel del tid på att vara på gymmet
 
 
OKTOBER

Var på en höstpromenad med familjen, var i Jakobstad, var på Sitz,  åkte till Spanien med mamma och pappa en vecka och påbörjade renoveringen här hemma
 
 
NOVEMBER

Första ordentliga snön kom, var på café med Daniela, hade pepparkaksbakning med klassen, var på Damjans futsalturnering, firade lillajul och renoveringen började ta sig här hemma
 
 
DECEMBER

Fick jullov, varit med Daniela på gym och firade julafton med släkten och familjen
 
Jag hoppas att  2 0 1 5  blir ett bra år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0