Hjälpte Daniela att packa allt på måndagen och sedan blev det att åka ner till åbo på tisdagen med henne, hennes pappa, hennes bror&hans flickvän. En full stor paketbil, en full bilkärra och en full bil. Efter några timmar i åbo kom vi väl hem trötta allihopa efter en tung dag med massor med bärande och körande. Kom hem ungefär 03:15 på natten, kändes nästan som att jag hade varit ute på en krog kväll lika trött, hungrig, ont i fötterna och lika svårt att somna.
 
Kommer att sakna dej otroligt mycket så jag hoppas du kommer hem någon helg snart. Du finns alltid där för mig, du tröstar mig, du hjälpte mig genom de här året, du gör mig glad, du får mig att le och skratta, du är bara för bäst! Lev livet och kom hem hel! Massor med lycka till kramar till super DANIELA ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0