Natt cykling

Cyklade in till stan förra lördagen med Toni till Jeminas lägenhet, firade Ida och henne där och sedan gick vi hela gänget till krogen och fortsade att festa, när krogarna började stänga hämtade Toni och jag mat och cyklade sedan hem till Sundom. Kom hem kanske kvart över 4, gick i duschen och gic och sova. Vaknade av något ljud halv 7 på morogen och kunde inte sova sedan mådde så illa. Satte ute på terassen nästan i tre timmar för att försöka börja må lite bätter men det ville inte fungera.. Först sex tiden på eftermiddagen hade jag fått i mig lite mat och kände mig levande igen, tog fan läng! Sovde som en stock den natten och pigg nästa morgon. Hade annars en bra kväll förutom illamåendet som ville komma efter bara 1½ timmes sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0