ingen kraft

Nu tycker jag att jag skulle få börja bli frisk! Kände mig redan på torsdags kväll hängig och trött i kroppen. På natten väckte jag mamma och då hade jag nästan 39 graders feber och det har jag nästan haft hela tiden varje dag mellan 38-38,5 jag skulle inte orka vara sjuk längre jag tycker att de här fem dagarna får börja räcka nu! I morgon skall vi ha premiär på Ritz också men så som det ser ut för min del nu så blir jag säng liggande i morgon ännu så att jag får nog skippa Ritz i morgon men önska min klasskamrater att de har kul för min skull också.

Kommentarer
Postat av: mawwee

:( !!! förlåt ina

Svar: De är nog lugnt, börjar må bättre nu så hoppas jag snart är frisk! :))
carolina

2013-02-19 @ 19:02:19
URL: http://mawwe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0