4.2

Steg upp på morgonen och kände inget i magen först men efter att jag hade fått i mig en smörgås och suttit och läst Vasabladet så plötsligt kom det en så värk i magen så lämnade hemma. Människor säger ju att det är bra att röra på sig så efter att jag hade vaknat kl.13:00 så gick jag på höga varv. Städade mitt rum, redde upp i hela huset, hängde/vek tvätt, diskade och sedan gick jag ut på en skön 3km promenad. Efter det kunde jag sätta mig ner utan att ha ont i magen.. trodde jag. Någon timme efter så tog det lika ont igen, stoppade i mej nån värktablett som inte hjälpte något alls! Men ja så är det.. Livet skall väl inte vara lätt, inte en vecka per månad i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0