min helg i text

I fredast blev det jobbet mellan 9:00-15:00, kom hem och lagade mat, bytte kläder och då mamma kom hem så åkte vi in till stan och till gw-galleri sedan handla mat till prisma. Kom hem och tog det bara lugnt resten av kvällen.

Vaknade kl.11 på lördagsmorgonen åt morgonmål, ringde till kusinen och frågade om han ville komma en stund till stan, åkte in till stan med han och hittade ett par jenas (kommer bild imorgon), kom hem och började städa rummet, åkte till vindmöllan här i sundom med min bror och fotograferade lite (kommer bild imorgon), kom hem därifrån och gick i duschen och sedan lagade jag mig färdig innan gästerna kom hit för att fira mig. Vi åt tårta och massor med gott och sedan kom Jessica hit Satte och talade en stund sedan packade jag väskan och vi (jag, toni och jessica) åkte in till stan med Sofia och Paake. När vi kom dit så öppnade vi de första som myndiga! Sedan kom Robin och Camilla också dit. Vi kollade tv och åt gott. När klockan började bil kvart över 10 så gick jag och jessica och fixade oss. Lite före 11 var vi färdiga och vi promenerade till Fontana med Toni. Kom hem lite före 4 på natten efter en bra kväll ute!

Vaknade upp denna söndagmorgon lite över 12, åt morgonmål, gick på promenad på isen med hela familjen, faffa var här, vi åt god mat och tårta till efterrätt och så har jag bara tagit det riktigt lugnt hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0