Söndag 15.1

Min Söndag började med att moa hoppade upp i min säng ungefär halv 11 och slickade mig i ansiktet. Steg upp och åt morgonmål med hela familjen utom pappa för han mådde inte så bra så han sovde längre. Efter vi hade suttit och ätit gick jag och kollade några avsnitt av Awkward som kommer från mtv. Gick ut med paake och soffan och fotograferade lite. Vi gick även på en liten promenad ner till stranden. När vi kom hem gick vi in och mamma hade maten färdig. Åt mat och satte på tv:n. Kollade lnågra avsnitt av awkward igen. Sedan halv sju kom Drakan från FST5. Kollar på Bones nu just med mamma och pappa och sedan när det är slut tänker jag gå och sova så att jag orkar upp till klockan sju i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0