Gårdagen

Gårdagen var en super bra dag! Blev hämtad från skolan med anna av Jessica, Johnny och Kujtim. Förde Jessica tillbaka till hennes skola och sedan körde i nog bara runt en stund. Gjorde Sofia och Moa lite sällskap i lägenheten och gick sedan till Spices för att äta med Emilia där. Satte och talade och åt god mat. Jag gick tillbaka till lägenheten och då var jag ensam. Kollade på film och sedan somnade jag. Sovde kanskerunt tre timmar och sedan blev det att äta lite och laga sig färdig. Jessica, Johnny och Anna kom efter mig och vi for nog bara ut och körde. Hade en bra kväll och kom hem först lite efter två inatt så åt lite hemma gjord pizza och gick och sovde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0