jag vill också ha en lika mysig säng


jag saknar min gullepojke som är i Lovisa nu på skolmästerskap och som vann guld i höjd, massor med grattis pussar till dej! ♥

imorgon far jag iväg till honom men vet ännu inte vilken tid.. för om jag far med buss är jag där redan klockan två och ingen är hemma så skulle måsta vara ensam hemma hos dem tills oskar kommer hem klockan åtta på kvällen.. så jag hoppas min bror är jätte jätte super mega snäll och kan föra dit mig istället ungefär till halv 8 så behöver jag bara vara ensam en jätte kort stund.

imorse då man körde till skolan blev man plaskblöt tackvare det "fina" vädret.. ÖSREGN! somtur då man skulle hem regnade det inte mera. har tvättat två tvättar och kollar tv. senare ikväll blir jag hemma ensam tackvare att mamma och pappa åker till villan. så jag skall bara ha en lugn hemmakväll och fara på en lenkki med dina.

ha en riktigt bra och skön fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0