Fredag

Har haft en rätt så stressig tag innan jag kom hit till oskar. Började 8 och slutade skolan kvart före fyra. Var jätte trött då jag kom hem men det blev att hoppa i duschen direkt, ät något sanbbt, packa och sedan åka iväg till bussen. När jag väl kom hit lite efter 6 så då känndest det skönt att fast man hade haft en jobbig dag så fick man ju i alla fall sedan vara med den man älskar! Vi kom just från internatet där vi var med hans vän nico, kollade film och idol där. Riktigt just skall vi gå och sova bara dendä pojken skulle komma från källaren där han fixar sina skidor tills imorgon då han skall fara på tävling. Men godnatt från min sida nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0