en underbar helg och 7 månader

I fredast då jag körde till skolan fick min moped något fel och bara ville stanna helatiden. Men kom mig fram till skolan sur och arg men fram kom jag i alla fall.. efter skolan funkade den ur bra som helst till pappas jobb. Vi körde den till AJ-BIKE och pappa förde hem mig. När jag kommit hem börjar man att packa, tvätta tvätt, sova, laga mat, duscha och laga sig färdig. Då mamma kom hem från jobbet ungefär kvart före fem så förde hon mig in till stan till bussen. Ringer till oskar och han säger att jag skall stiga av vid grillen för att vi skall träffa simon och kolla film med honom vid internatet. jag stiger av vid grillen får träffa den snälle simon och vi går till s-market och halpahalli och sedan vidare till internatet. Kolla en konstig film och ser på då dom spelar NHL. Oskar och jag cyklar hem till honom och kollar idol. Tänkte göra simon lite sällskap efter idol men vi orkade inte så vi stannade hemma och myste och gick och sova runt halv 12.

Vi vaknade ungefär 11 på lördagsmorgonen men steg upp först 12-tiden. Var barnvakt , for ut och cyklade och var en stund på kvällen till frikyrkan och kollade en film då vi kom hem men annars tog vi det lungt i princip hela dagen.

Steg upp ungefär samma tid i morse och har inte gjort så mycket idag heller förutom att vi var barnvakt och cyklade till s-market och sedan kom pappa efter mig och jag kom hem. Kollade en film då jag kom hem och sedan har jag bara kollat tv och tagit det riktigt lungt. Men nu gick jag och sova så godnatt!



idag har oskar och jag också våran 7 månaders dag!
älskar dig mer än allt annat.
puss på dig älskling!
min PRINS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0