vappu 2011

Igår var man då i stan/hoviska med vännerna. Enda från då man gick ut från dörren här hemma och skulle börja cykla in till stan så var det kallt.. Höll nästan på frysa ihjäl! Frös ännu då man skulle börja cykla hem där runt kvart före ett började jag och kusinen cykla hemåt mot sundom. Han följde mig enda hem så snäll som han är! Då man kom hem tog man bara bort sminket, åt och gick och sovde.

Idag sovde jag till halv ett och sedan har jag bara tagit det riktigt lungt idag. Paake och soffan kom hit och åt mat också annars har man bara varit framför daton eller kollat tv och sådant. Tagit det riktigt lungt, det är väl meningen man skall det på söndagar endå ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0