hatar att vara sjuk!


Kom redan hem idag från oskar. Var redan förkyld igår men inatt har jag sovit inte alls mycket och väckt oskar flera gånger av att jag inte har kunnat ligga stilla och haft feber och allt sådant. Så vi bestämde igår kväll att Åsa skulle föra hem mig idag. Älskling for tidit i morse ti skolan fö han hadd morgonträning. Själv somnade jag om när han hade farit och vaknade runt 10-tiden. Åt morgonmål och kollade bolibompa med Abbe och sedan förde Åsa och Abbe hem mig. Vi körde via stallet och jag fick se Åsas häst, ur söt! Sedan skulle de till plantage så jag gick med de där tills mamma kom dit och sedan for mamma och jag via prisma och sedan hem. har sovit och fått i mej lite mat och en ibuxin. Ännu ont i halsen, stockad näsa och lite feber. Önskade att jag inte skulle varit sjuk! Skulle fått vara med oskar nu i sådanna fall men så blev det inte nu.. saknar honom redan! Nå kanske vi träffas sedan i slutet av veckan då jag blivit frisk! :) Men nu skall jag fortsätta kolla tv ha en bra tisdag! (säkert blivit stavat något fel här men orkar inte bry mig nu, mår inte bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0