min prins

Då jag kom igår till älskling så kollade vi en film och bara myste i soffan. Sedan då Åsa och Kaj kom hem så lagade dom mat och vi åt en super god middag! De firade sin 17-åriga bröllops dag. Sedan började kvällen är din och vi kollade på det. Sedan var det meningen att vi skulle fara till internatet och kolla fotboll med oskars vänner men vi stannade hemma båda var så trötta. Vi gick upp och fortsatte att kolla tv där men det tog inte länge innan jag somnade.

Vi sovde länge idag ända till 10 över 10. Vi kollade slutet av sex and the city och någon fotbolls film. Sedan åt vi mat och inte gjorde något. Sedan förde Åsa mig till prismas parkering och jag väntade på att mamma skulle komma efter mej. Då mamma kom så körde vi hem och har bara kollat tv och sovit har jag gjort ungefär två timmar och så åt vi och nu kollar vi tv alla tre. Ha en bra söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0