min önskan skall gå i uppfyllelse!

Torsdagen, först var man i jobbet då och sedan åkte men med bussen direkt då man slutade till vörå.

Fredagen
, vaknade vid älskling 8:10 på morgonen och steg upp. Åt morgonmål och sedan åkte alla till skolan och jobbet och jag blev ensam hemma med Abbe. Vi kollade på bolibompa och var ute och lekte. Plötsligt ringde det på dörren och älskling kom hem va och an i kanske 5 minuter för att hämta en sovsäck som han inte hittade och orkade inte söka heller så han tog ett täcke och sedan for han tillbaka till skolan.. Sedan ungeäfr kvart före 12 somnade Abbe och jag somnade själv i soffan också då jag kollade tv. Abbe vaknade kanske kvart över 1 och sedan halv 2 ungefär kom Erik hem från skolan och vi gick ut och lekte ännu mera. Då Åsa sedan kom hem kanske kvart över 2 så skulle hon föra hem mig men vi hämtade upp Kaj också och sedan körde dom hem mig. Då jag kom hem orkade jag knappt göra något åt mat, och låg på soffan och halvsovde. For och handlade mat med mamma sedan lite senare på kvällen och sedan gick jag och sovde redan halv 11. + det var min och oskars 3 månaders dag igår ♥

Lördag, vaknade första gången halv 10 men somnade om och vaknade kvart över 11. Åt morgonmål och nu kolalr jag tv och skall väl nog snart röra på mig och gå ut en stund i det vackra vädret. Ikväll blir det kanske bio men bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0