30 maj

Steg upp 8 och gick i duschen (och sålänge jag gick i duschen så kom sofias storebror med moa hit), åt och klädde på mig. Mamma och moa förde mig till skolan till till lite före 10 och jag gick in på avslutningen.. det där var den ONÖDIGASTE skolavslutningen jag varit på! Själva avslutningen höll på i bara en halv timme Helt onödigt att fara dit. Det ända bra var att man fick träffa kompisarna men annars onödigt. De kom efter mej ungefär 11 och vi kör till PRISMA. Moa lämnar i bilen och mamma och jag går in och handla lite. Då vi kom hem så satte vi oss ner i soffan och nu kollar vi tv ännu och moa ligger i soffan brevid mamma och sover.

Det här hade jag på mig idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0