13:20

Igår då jag kom hem från jobbet lite över 4 så orkade jag inte sättapå daton. Jag bytte till bikini och gick ut och solade i det vackra vädret. Solade kanske i lite över en timme och sedan kom mamma hem. Jag gick in och åt något och fotade några bilder till jobbet. Då jag kom in for vi och handlade mat. När vi kom hem ringde jag kusinen och han fick vara min modell till jobbet. Jag tog några bilder på honom och sedan fick mamma, grannen och några som var ute och mortionerad vara mina modeller. Så jobbade hemifrån två timmar. Sedan gick jag in och kollade tv en timme och sedan gick jag i duschen och sedan skulle man ringa älskling men han hade åkt ut.. och då var klockan nästan 11! Nåja i alla fall jag gick och sovde utan att få tala med honom..

Men nu skall jag fortsätta jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0