världens bästa fammo, saknar och älskar dig!


I dag fyller du fammo. Saknar dig massor!  Skulle viljat att du skulle vara här nu och få vara med oss. Vår tid tillsammans var inte sålänge men jag är glad jag hann träffa dig i alla fall men den dåren som körde på dig var nog den dummaste människan jag känenr och den sjukaste! Du skulle ju varit här med oss och du och faffa skulle komma och hälsa på oss oftare och jag skulle säkert kunna finska.. Jag älskar dig massor och hoppas bara på att det skulle komma en dag då vi skulle träffas och du skulle få si mig och paake hur stora vi har blivit och du skulle få träffa din son.. pappa. Vi saknar dig alla mycket! KOM TILLBAKA! Rakastan sua isoäiti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0