måndag

Började 10 över åtta i morse då och slutade kvart före 11 fast måstade fara och kopiera ut nå papper så jag och jannike tänkte nästan missa bussen till stan. Hon hinner med bussen hem från stan men inte jag. Jag kommer till busshållsplatsen ungefär 1 minut för sent! Trodde inte det var sant. Jag fösökte ringa faffa men han svarade inte.. och jag ville inte vänta i stan till klockan ett först! Hade inga pengar och va ur hungrig och så ville jag hem.. Så ringde pappa och frågade om han kunde komma och föra hem mig.. som han gjorde. Så är  hemma nu har varit sedan halv 12. Är ännu jätte hungrig! Så nu blir det att laga pasta och korvsås!! Kollar ett avsnitt av top model också nu just..

Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0