dag 1

Har Dag 1 avklarat på sommarjobbet nu. Trivdest redan idag. Har lekt med barnen, klistrat foton på papper och lekt mera med dem. Vissa var lite blyga ännu idag och andra ville sitta i famnen min. Imorgon är jag ledig så skall sola och sedan ett, två-tiden far man med mommo, mommos vännina och kusinen toni till begravningsplanen i solf och sedan far vi ut och äter till söderfjärdens resturang, så kommer blider sedan imorgon då jag kommer hem. Hoppas alla har haft en riktigt bra dag! Det har i alla fall jag haft.

Hade en helt bra kväll vid hoviska/stan på lördagen. Var mest med Anna och hennes pojkvän Anton. Var till mäkken och åt två gånger men andra gången var klockan två. När vi ätit upp märker jag att paake och de kommer dit och skall äta. Anna och Anton far och jag går och sitter med dem till deras bod. Paake gav nyckeln till mig och jag gick upp till lägenheten och soffan och paake kom sedan kanske 20-30 min efter mig. Men en lyckad kväll hade jag!

Sitter och kollar tv nu men skall nog snart börja gå och borsta tänderna och sedan invänta samtal av oskar och sedan börja sova. Så godnatt allihopa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0