min tisdag

Dagen började slött.. Kollade tv, åt morgon mål var på daton lite och cyklade iväg till mommo för att äta. Direkt jag kom hem måstade en massa göras.. Satte på en tvättmaskin, hängde upp den, satt på en till, hängde upp den, vek tvätt, vattnade blommorna (ute och inne), förde tidningar till ekopunkten, suttit ute och njutir av kvällssolen och läst en bok, plockat 1L hallon, varit ut och cycklat ner tll stranden och runt bolåkers, tömt diskmaskinen och fyllt den och efter en dag med mycket jobb och en varm dag så var det skönt att gå i en kall dusch och sedan sätta sig framför tv. ( min dag blev i inte i ordning men allt det där gjorde jag..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0