sportlov

Det var helt skönt att ha två timmar gymnastik idag. Spelade tennis och Squash vid TENNISCENTER och sedan vid simhallen cyklade jag i en halvtimme och rodde lite och tränade fram och baklårena mera. Sedan duscha och klä på sig och åka med bussen in till stan med Jannike.

 

Sitter och kollar tv med mamma nu men det kommer inte riktigt något.. + att mitt huve håller på att sprängas! Har sådan stark huvudvärk nu så vet inte vad jag skall göra.

 

saknar söt jätte mycket och vill vara med honom NU! Skulle inte orka vänta ännu en helt vecka och en dag innan jag får vara med dig. Vill bara ha dig nära mig nu och inget annat. Vi har inte träffats på lång lång tid nu. Så börjar få något fel. Fast sedan då jag får vara med dig känner jag inte av att det var länge sedan vi var med varandra senast! Då skulle det kännas som att vi har träffats varje dag nästan. ♥


Det är så skönt då man har SPORTLOV nu! Undra vad man allt skall hitta på. Men i alla fall då nästa helg från lördag-söndag är man med söt. Så skall man väl på en kafi med anna och något sådant. Har inte ritkigt planerat något. Tar dagen som den kommer. Men hoppas ALLA har ett riktigt bra sportlov! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0