skolan

Chill, ingen lärare. Om lite mera än en halvtimme är det då mat och sedan bara en timme kvar och så slutar man. Sedan far men till stan hinner knappt vara där länge innan mamma kommer till stan och då far vi vidare till PRISMA och handlar mat och sedan tillbaka hem. Undra vad man skall gör i kväll då. Kanske man skulle orka sig ut på en kort lenkki i alla fall. Gick ju 3km igår också så. Kanske man skulle börja få sig i form igen.. Tillsist fara på träningarna igen.

I morgon är det då fredag och bror min kommer hem igen över helgen. Känns som evighet sedan jag senast såg dig! Fast det bara var två veckor sedan. Men har konstigt nog börjar vänja mig att du är borta och kommer hem någon helg.

Var i går till frissan också med det är nu inte någon så stor skillnad lite kortare och lite uppklippt och början till sned pannlugg + det for över 10 cm från sidorna.. Så det saknar man. Jag såg bara då det föll på golvet tänkte jag oj nej nu kommer jag ju ha jätte kort hår på sidorna men det blev endå inte så kort så är nog helt nöjd. Men tur är att jag inte tog bort mera från mina toppar.. Skulle känna mig kort hårig då! Det blev mellan 1 och en halv cm - 2 cm som for av min längd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0