tinas sommarkök

Sitter och kollar på Tinas Sommarkök med mamma och pappa nu just.

Min dag började med att man vaknade klockan 6 i morse av att mamma hade så mycket ljud innan hon skulle till jobbet. Efter hon hade farit lite över 6 så kom kissen och hoppade upp i sängen och skulle ha mat. Så gick och av mat till henne och sedan kunde jag inte sova längre så jag tog boken och började läsa en stund och sedan tillsist somnade jag.
Nästa gång jag vaknade var klockan 12:50 så då tänkte jag att nej men hjälp nu måste jag nog stiga upp och göra något. Åt morgonmål och kollade tv och plötsligt ringer min telefon och mamma frågar om jag vill komma till stan en stund sålänge hon skall till massören.
Jag ringer Jessica och hon kommer med mig till stan. Går runt i alla affärer men hon hittar nog lite fynd men det var första gången jag inte kom hem med något! Ikväll har jag varit på en lenkki med dina och nu tar man det bara riktigt lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0