stolt liten sundom flicka

ligger och kolla film med moa då pisa plötsligt ringer och frågar först om vi har dipp och gräddfil här hemma och om hon och cila kunde komma hit en stund. det tod inte länge så hade man sällskap av två brudar som man var med mycket förr inte så mycket mera, saknar den tiden! vi talade och tog det lungt och åt chipset med dippet. tack för att ni ringde och kom hit så att jag inte behövde vara ensam hela kvällen!

och kvällens bästa sak var ju att jag för första gången laddade ner en film på egen hand! lite duktig flickvän har ju nog oskar!, hehe.. känner mig riktigt stolt! fast det tog ju nog en tid och så måstade jag nog pröva det några gånger också.. men se det positiva i det hela:
JAG LADDADE NER EN FILM! + svensk text var där färdigt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0