du gör mig happy


I morse då man vaknade steg man upp halv åtta och morgonmål, klädde på sig, ringde efter minibussen, borstade tänderna och klädde på sig ytterkläderna. Gick ut till bussen och åkte iväg mot stan. Då man kom till stan klockan nio så var det redan jätte fint väder så jag bestämde mig för att inte ta bussen till simhallen utan jag gick + att det tog bara 7 minuter så. Vi vattensprang med maria och sedan då vi var klarar så gick man in till stan tillbaka och åkte hem med 5 över 11 bussen. Då man kom hem åt man lite mellanmål och så var jag så trött så jag bestämde mig för att sova. Då man vaknade upp efter 1½ timme så läste man på prov. Sedan har hela dagen gått åt att jag har hängt tvätt, vikt tvätt, städat klädskåpet, kolla top model och ätit och läst på prov då förståss. Nu just sitter man då i soffan och skall snart läsa igenom allt en sista gång och sedan får man ta det man inte kan imorgon på provet på talang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0