vad gör ni denhär fina onsdagskvällen då?

jaha då va de onsdag då så var man ledig torsdag och fredag. men vad skall man hitta på för skoj idag då? har nog talat med andreas så kanske far ut med alla domdär pojkarna nånstanns eller så e man bara hemma me mamma å tar de helt lungt. de e som onödit att börja hoppa på mopon å börja köra in till byn då vi endå är på smama ställe om jag far ut med dem och sedan skulle jag inte orka börja cykla och så skulle jag inte vilja ringa och störa ken i fall han har andra pnaler ikväll såja, ja vet int riktigt va ja ska göra nu. tanka mopon å köra ti skolan me pojkarna eller hoppa på cykeln och cykla dit dom är eller vara hemma? kan inte riktigt bestämma mig enu. men i alla fall nu far jag och duschar sedan först tar jga och kollar. ha det bra så hörs vi något.
oxox
//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0