film tittning pågår för fullt här

blev att man bara var hemma igår sedan. orkade inte börja fara någon stanns.

idah vaknade man kvart före 11 och åt sedan satte man på shorts coh en t-shorta och gick ut i det vakra vädret det var 23 grader varmt i solen så det var så skönt! sedan kom moa, paake och soffan hit men soffan blev hämtad av sin pappa för hon skulle på jomppauppvisningar det var avslutning därifrån så. sedan for pappa och paake på träningar så jag och mamma lämnade ute och jobba och lekte med moa. då vi hade varit ute rätt så länge kom taru, sanna och ella hit. sanna släppe bara av taru och ella och sedan for hon vidare till simon (hennes son) ella och moa träffadest för första gången gick helt bra skulle jag säja. nu just sitter jag och kollar film och är så trött så jag skulle kunna gå och sova och aldri vakna igen. vi skall väl snart äta också skulle jag tro. men nu skall jag kolla filmen och inte sitta här och skriva.
//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0