tror du är den enda

de finns en pojke som är söt.
tror jag har börjar känna
något för honom. fast han är
yngre än mej så skulle ni se
honom, man kan inte motstå!
skall se vart världen tar mig
nu först och inte ta nåra
förhastade slutstattser. kanske
det blir du och jag älskling
ingen vet. men nu just
behöver jag fundera på vad
jag riktigt vill med mitt liv och
allt sånt. kommer snart till en ny
skola och då börjar nya
äventyr också. ingen vet vad som
kan hända där heller. vill ju inte
såra dej på ett sånt sätt att jag
är tillsammans med dej och sedan
bara far iväg med någon annan. därför
vill jag tänka noga innan. men du
skulle vara en bra pojkvän för mig
tror jag! det skall du veta.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0