sommar och sol

om va häligt och fint väder. hade ju prover idag första timmen. men det gick nog åt skgen skulle jag kunna tro. me i alla fall sedan hade man finska och det var mest chill för det var så varmt så jag fick huvudvärk och kunde int koncentrera mej på att laga det jag skulle laga. sedan hadd man två timmar textil med daniela. vi var med pojkarna där på deras sida och solade lite och talade med dom i nästan två block. är hemma nu och har just lagat dedär finska färdit så skall laga något att äta nu och sedan kolla top model å sen cykla typ 10 före 6 till fotbollsplanen och spela fotboll med dom. eller jag skall inte spela eller dom skall spela och jag fota å sola sålänge dom spelar, heh :) men nu gick jag ha det bra hejs svejs.
//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0