c a r o l i n a m a r i a s t r ö m s u n d

kom inga bilder på mig och malin ikväll/inatt mera. kom hem så sent från henne och klockan var 10 före 12 så satte nog bara mig framför tv med datorn i famnen och satte kameran på sängen. så orkade inte börja flytta över bilderna mera idag så dom kommer någon gång i morgon sedan då jag har läst lite på engelska prov och städat mitt rum något sånt i den stilen. men skall snart börja gå och sova. skall abra bortsa tänderna och byta om så kommer  inga mera inägg inatt.

trevligt då man såg en man tycker om på stan idag som jag skulle inte a vilat se efter vad som händer igår. kiva kaveri säger jag bara.. vill ei tala med någon av er på en tid! mutta elämä on. kan inte göra mera åt sådan som redan är gjort. trodde du visste redan om att jag gillade dig mycket men tydligen inte.

nu nukkumatti så hörs i morgon puss och kram och sov så gott!
//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0