till dig

23 MAJ

Första gången jag såg dig. Du kom med mig, riippa å jonas. Min första blick på dig förstod jag att jag var kär. Du stod där och talade med riippa och jag kollade in dig från topp till tå. Ville bara träffa dig igen från den dagen. Kom hem sedan börja skicka med dig. Plötsligt blev det något mellan dig och mig. Jag for till dig 30 Maj. Dina kompisar var där också men de gjorde ingenting fast det var bara första gången vi träffadest om man inte räknar med 23 då förståss. Plötsligt var vi tillsammans och träffadest 3 eller 4 gånger på bara på en vecka tror jag om jag minns rätt. Och nu älskar jag dig så himla mycket! Du förstår int hur mycket jag skanar dej också! Vill bara att du skall komma hem nu! Så skulle vi kunna ha det lika mysigt som första gången jag var till dig? ♥

snälla jag ber dig, låt domhär dagarna gå snabbt!
älskar dig oskar wallen så mycket så ingen kan tro mig hur mycket det är! Det bara pirrar i min kropp! Jag är förälskad i dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0