måndag

har inte skrivit här pålänge nu har haft så fullt uppe. På helgen var jag med daniela å en massa folk vid öjberget på fredagen och lödagen. På söndagen for man till kyrkan till klockan 1 sedan blev det att gå från kyrkan till min brors flickvän sofia och där lekt ja nu lite me henns hundvalp moa. Sen kom min bror efter mej efter typ 1½-2 timmar senare och när jag kom hem åt jag och sedan blev det bara provläsning;s

ida va de måndag då och man steg upp kvart före 7 fö man skulle till skolan, jobbit men man måsta ju göra de så. när man kom hem från skolan blev det provläsning igen enda fram till kvart över 8 då slutade jag läsa på prov och nu sitter jag bara och tar det lungt och e på daton och kollar tv coh snart blir det väl att gå och sova.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0