21:08

steg upp halv 11 åt frukost kollade tv och sedan gick jag i dsuchen när jag kommer från duschen hinner jag bara klä på mej så kommer min bror och hans flickvän sofia och sofias hund moa till oss.
jag hade skoj och lekte med moa lite.
en ½ timme senare for vi till mommo och åt mat och moa blev så trött så hon somnade sålänge vi åt mat vi andra och sedan när vi hade ätit så tog jag henne i famnen så somnade hon dit.
min bror, sofia, moa och jag for sedan hem och mamma & papa lämnade dit med min mommo och moster och min mosters man leif.
paake (min bror) & sofia for sedan hem till sofia en stund efter att vi kommit till oss.

tråki kväll! satt och kollade tv + film + va på daton.. men gick och sova nu gonatt!

SKOLA IMORGON
P
uss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0