känner att ett bit i mitt hjärta saknas..


kan inte sluta som sakt tänka på dej så jag måste nog och och sova jag nu plus att jag blev mitt i allt så trött så jag tar och går och lägger mig, gonatt alla som är vakna ännu.

jag har tykt om dej i snart lite över 3 år och inte enu fått dej.. det är nog lite jobbigt det men livet är så men jag är också en sån människa att jag ger inte upp och det vet du. och jag börjar bara sakna dej mera då jag vet att du är sådär långt borta.. nämen nu måst jag no bara ta ett steg närmare dethär och sattsa om jag vill så mycket ( synd bara att jag att måste samla mig mod..) hoppas det blir du och jag till slut. puss
 
gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0