you are my world

från regn -> snö, från snö -> mulet, från mulet -> SOLSKEN! önskar att det skulle vara fint och vackert väder också på vappen.

idag hade vi finska prov och det gick upp åt skogen! förstod inget nästan. kunnde det innan man fick provet framför sig. och sedan då man fick den framför sig så försvann allt ur huvudet bara plötsligt! men fick 7½ i biologi provet missnöjd med det också men endå bättre än vad jag kommer att få i finska.

ikväll blir det kanske lenkki eller ut och cykla men i alla fall läsa igenom allt till kemiprovet så man inte behöver läsa så mycket sedan i morgon.

i morgon har vi uttagningar till staffetkarnevalen. vet inte om pojkarna också har men i alla fall vi flickor som skall vara med i masstaffet och 4x100 meter. så hoppas det går bra! har inte tränat pålänge och har varit sjuk och en massa sånt förutom då jag var på lenkki igår och tog lite muskelövningar!

men nu blir det tv en stund till sedan läsning och sedan får se om jag bara går ut och sitter i solen och kör lite strätchningar eller hu de nu än stavas eller så far ja först ut å cykla fö lenkki tror ja int ja far på då jag endå var igår. men nu for jag ha det bra kommer mera inlägg ikväll! kiss and hug
//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0