home

blev så att min bror och hans flickvän skulle komma ut ikväll också och dom slapp inte på något annat sätt än att jag och mamma fick åka hem och hämta dom. så nu är jag och mamma hemma och väntar på dom. så tänkte att jag lägger in ett inlägg sålänge då. sedan blir det att åka till tråkiga villan igen ut dit till ingenstanns. hoppas att daniela kan komma ut dit! kommer att dö helt ensam där. idag då vi kom dit så fotade jag nästan men bara nästan 200 foton så kan tänka mej att det blir att ta mycket bilder varje dag då det är så tråkigt där. föståss om inte någon kommer dit och hälsar på som jag hoppas! men lägger in ett inlägg just innan jag far men hörs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0