Drabbad

är sjuk och det suger!
efter fredagen har jag haft ont i halsen och kan knappt svälja, lovar att det va du som smittade mig men det var det värd för du var så hälig och sedan på söndagen då jag kom hem från daniela så då hade jag så sjukt och sedan på mådag morgon blev det ingen skola för då hade man stegring + ont i halsen, jätte förkyld + hela skiten. sedan mot kvällen fick man plötsligt 38,4 då var det jobbigt! och idag har jag haft som högst 37,5 som jag har nu. men skulle inte alls vilja missa så mycket i skolan missade igår tandläkaren och idag biologi provet ;s

men nu skall jag ta mig en varm kopp saft och linda in mig i mitt täcke igen och bara ligga och vila s man blir frisk till helgen och kan hitta på ågot skoj!

// carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0