det underbara som någon gång händer i livet håller inte alltid ut sålänge man än skulle vilja

exakt för 1 år sedan lite över klockan 12 inatt så blev det du och jag, på en fredag kväll. det var utan för skolan stod vi där och kramadest och kysstest sedan åkte du till din pappa långt bort. fick inte träffa dig fören på måndagen. du kom in på datoon sedan då du kom hem till honom vi skicka rätt så länge sedan gick jag och sova du med. det skulle a varit våran ett år dag idag om du inte skulle a gjort det du gjorde mot mig och lämnat mig efter exakt 4 månader och 5 dagar. det skulle a varit en underbar ett års dag skulle jag tro men den blev inte så. det blev istället en madröm den 29 augusti 2009. då tog det hela god slut som vi hade. att det roliga vi hade gjort tillsammans och inte få känan din närhet eller bara få ligga brevid dej och känna ditt hjärta slå känns hämskt. men nu är det slut på den sagan mellan oss hoppas du har en bra liv framöver för dig. och snälla lyssna på mig om du inte vill leva ensam så gör inte samma misstag du gjorde mot mig till den du sedan hittar i framtiden. den personen skall inte behöva uppleva det också.

men en sak är sant jag har saknat dej mycket för det!
du en underbar person sålänge det var DU & JAG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0