1 April

det blev inte endå så att jag kunnde fara till malin igår. för bilen hade något fel trodd mamma och jag. men sedan då hon hade ringt i morse till en så sa han att det var inget faligt och vi hade kunnat köra igår, men nåja så blev det ju inte så var nog bara hemma och tog det lungt och var inte på så speciellt bra humör heller. pojkar är bara skit. men nu blir dt duschen sedan packa, äta och fara till villan där man skall avra över hela påsken då så jag kan inte blogga något då. om jag inte får låna pappa telefon och lägg in något inlägg. men nu måste jag börja göra något! så skall blogga mera sedan om jag hinner innan jag far så ni har något att läsa sålänge jag inte är hemma. förästen det är ju 1 april idag så akta alla så att ingen lurar er.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0