spanien del 1

1 November  
I flyget påväg mot Spanien
 
2 November 
Första dagen gick vi på promenad ner till favorit stranden Amadores.
När vi kommit tillbaka från stranden och duschat och sådant så gjorde vi sallad och åt dagens nybakad batong.
 
3 November 
Vi var hela dagen vid Amadores fast det var hela dagen lite molnigt.
 
4 November
Blev stranden och vädret var molnigt ännu med lite sol nu som då. Vi gick också lite ut och gick på en liten promenad runt på amadores området.
Den kvällen var första kvällen när vi åt vid hotellet.
Det var även en sångare som var där mellan 21:00-22:00 och sjöng. (varje kväll var det någon form av underhållning i hotellets restaurang.)
 
5 November 
Det var första gången jag smakade på Ballerina kladdkaka, de var super goda!
Innan vi gick ner till stranden knäppte jag några bilder.
Efter några timmar solning och simmning blev det lunch på favorit restaurangen Ciao Caio nere vid Amadores.
 
6 November 
Blev det en strand dag med lite mer sol än vad det hade varit tidigare.
På kvällen innan vi sedan gick till baren/restaurangen för kvällens show så gjorde vi pasta med tonfisk och grönsaker.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jeste

mumms, vilken strandvakt!! (:
hoppas ni had en solig och bra resa!

Svar: japp jag vet! man hade något att se på i alla fall!! och blicken hölls där... Jo en riktigt bra resa var det nog! :)
carolina

2012-11-17 @ 16:14:38
URL: http://jessicakantola.webblogg.se
Postat av: Henna

Vad fina bilder! Orkar inte vänta nåmer tills jag far till Teneriffa i 2 veckor argh.. De e så kallt i Finland.. Och MÖRKT ! :-)

Svar: Tack! oj jag kan komma med dit också! Jag orkar inte alls vara här i Vasa mera.. Jag skulle så gärna flytta till Spanien. :)
carolina

2012-11-20 @ 19:55:39
URL: http://www.hennanblogii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0