min fredag

Har prövat alla klänningar minst 4 gånger.. men har ändå ännu inte bestämt mig för vilken klänning jag skall ta på mig i morgon på min kusins studentfest. Måste stiga upp senast 11 och bestämma sedan vilken det blir och sedan duscha och laga sig färdig. Mamma och jag far till min kusin till ungefär ett och börjar lägga på kaffe och sådant och sedan kommer de från stan och då börjar gästerna komma dit. Hoppas bara att det är varmt och fint väder så att alla inte behöver vara inomhus.

Idag har jag solat i 4½ timme. Fast är nog ännu förkyld men det var ju bara så skönt och varmt så måstade bara vara ute och få lite sol! Skall nog nsart börja gå och sova så man orkar upp imorgon. I morgon kväll blir det säkert att fara in till stan till hoviska och träffa kompisarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0