8 eller 9

I dag for man då med bussen till stan till halv 12 och var i stan 10 före 12. Gick nu bara och yrade och sedan där runt 10-5 före 1 började jag gå mot buss stationen. 5 över 1 kom bussen dit och jag stiger på. Kvart över börjat bussen rulla mot vörå. Kom till vörå kanske 5 före 2. Oskar kom och mötte mig och vi gick till honom. Fick träffa hans mamma åsa och hans två småbröder erik och abbe. Hans mamma for och rida så vi skötte nog bara abbe som är två år och så kollade vi film och oskar spelade lite med hans andra bror erik som är 8 år, och jag bara satte och kollade på typ. Fast han har nog en till bror också anders som är 14 eller 15 år men han var med deras pappa på några tävlningar någonstanns så hann inte träffa dom. Så vi kollade bara film och tog det lungt och skötte abbe. Hade en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0