vilken dag.

idag har det varit en sån jobbig dag! igår kom man ju hem från himos då och då var jag jätte trött så gick och sova direkt typ och jag var så trött i morse så jag sovde till kvart före 1 på dagen. när jag satte och åt morgonmål 5 över 1 kom min bror hem från jobbet och sedan tog vi nu det bara lungt och jag gick ut kanske lite över 2 och började skotta (paake kom efter en stund och började att hjälpa mig). jag gick in 5 då mamma och pappa kom hem från jobbet för då var gården först färdig skottad det tog som nästan 4 timmar ;o så idag har jag varit så trött efter det så det blir väl att gå och lägga sig snart skulle jag tro. men nu skall jag kolla tv då en stund och sedan gå och sova så bloggar jag mera imorgon så läs då också vetja!
¤gonatt¤
kramar carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0