this day

idag har man haft tråkiga timmar i skolan men sedan blev det skoj for med daniela till stan där hoon nu köpt två saker sedan gick vi ti danielas pappas jobb å sto där en stund åså sedan for vi hem ti henne å vi hann abra lägga på daton och sedan åt vi mat. vi hade en chillkväll hemma hos henne, enda vi gjorde var ut och gick med ella sammanlagt 20 min typ, laga mina läxor (eller daniela jo dom, ja älskar henne fö de fö ja fatta inget av dedä finska!), kolla salkkarit och bara talade med varandra om en massa!

kom just hem från henne och nu blir det att gå i dsuchen ät och sedan raka vägen och sova så man är någon tid ikväll i sängen! var så trött i morse så orkade knappt stiga upp så innan halv 10 skall jag ligga i säng har jag tönkt så skall faktist fösöka hålla det ikväll faktist också då! :)

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0