I really wont you

daniela for hem nu redan :( så sitter här fö mej själv å kollar film nu bara, tråkit. hade hoppats på att hon sko a fått va längre men nåja, tack i alla fall fö att du laga min finska läxa IGEN! du är bäst gumman <3

du vet inte hur underbar och söt du är.
jag har drömt om ett liv med dej i 3 år,
enda sedan jag första gången såg dej
blev jag helt In love direkt! du skulle
a sitt mina ögon dom blev fyllda av
massor med kärlek och kunde inte
sluta stirra på dej min blick var så
fast i dej att jag inte kunde göra
göra något åt det. för det bara hände.
önskar bara det vore du och jag nu just.
snälla kan du inte ge mej en chans ens?
jag skulle göra det jag skulle kunna göra
för att det kommer att bli så bra som
möjligt! önskar bara en chans om du
skulle ge till mig! jag lovar att du inte
skulle ångra dej.

du tyckte själv om mej nångång i
tiden. men vi kände knappt
varandra då enu. synd att vi inte kände
varandra lika bra som vi gör nu så skulle
det kanske vara du och jag nu just. det
skulle jag a varit så tacksam över. jag
skulle inte klaga över en enda sak!
du är så perfekt, snäll, omtänksam,
mysi, söt, snygg, en bra lyssnare,
tänker på så att andra har det bra,
bara en sån pojkvän man vill ha
helt enkelt, det går inte bara att
förklara så bra men mina känslor
är så starka för dej så jag inte får
ut allt ur mej för du finns bara i mitt
huve!

snälla ge mej en chans! du skulle
göra mej så lycklig <3

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0